четвъртък, 30 октомври 2008 г.

Два дни снимки и страхотни преживявания!










05.11.2007 17:22 - Два дни снимки и страхотни преживявания!
Здравейте всички и вие мили -nastygirl,cecka1504,candysays,razruha,magneti4en!Наистина сте ми верни фенове, през цялото време сте гласували за блога ми.Дълго отсъствах и може да е имало и други , но вие толкова редовно и по много пъти сте били в блога ми,че просто не са останали тяхните посещения изписани.Много целувки от мене и ако искате ми дайте тук някакви адреси да ви изпратя автографи.

ЩАСТЛИВА СЪМ!
Два дни 3.11. и 4.11.2007 снимахме в София клип на новата ми песен "Не си отивай". Екипът е много симпатичен:Режисьор-Тенчо ЯнчевОператор-Иван ИвановСтилистка-МираГрим-БониКоса-Еси от салона но СтелиПесента е много тъжна, навярно вече някои я имат от интернет или от компилацията на "Пайнер" -Романтични балади.
1. Преслава - Водка с утеха 2. Емилия - Птица бяла 3. Димана - Невъзможно 4. Магда -Пусни ме 5. Жулиета - Ех, живот 6. Орхан Мурад - Единствена 7. Полина - Не си отивай8. Глория - Ако те няма 9. Тони Дачева - Бяла лястовица 10. Райна - Двама 11. Татяна - Всичко е любов 12. Сиана- - Защо 13. Борис Дали - Старата ти снимка 14. Галена - Утешителна награда
Но нека споделя с вас как протекоха снимките на моята любима балада "Не си отивай".Песни с такова заглавие има много и не само български.Снимките ги правихме в хотел "Вега" в Студентски град-София и в най големия и най луксозен апартамент.Хотелът е четиризвезден.Започнахме с външни кадри към обяд на 3.11.2007 в "Борисовата градина".Бях облечено стилно в черно,с черна шапка с периферия.Снимките вътре в хотела са прекрасни, особено се чувствах пред едно голямо огледало на бюро, където пиша писмо до любимия.Тук тоалета ми е черно бюстие и дълга до земята пола в сиви и черни шарки.В другата стая в апартамента се появявам с нова прическа-кок. Хареса ми и сцената на втория етаж -лоби бара, където съм с много стилна оранжева риза и ..... с панделка.Моделът е италиански,допаднаха ми дори копчетата.Там се появих и с черен , много интересен колан и пак с прибрана коса.Приятно впечетление ми направи зад терасата един много красив,огромен полюлей.Изобщо страхотен лукс.Кожен фотьойл в тъмно кафяво, не ми се ставаше от него.Щорите полуотворени бяха много интересни.Върху мене падаше светлина на райе.Към клипа заснеха и една допълнителна историйка-външни кадри на момче и момиче снимани в клуб.Тенчо Янчев има един голям фотоапарт пред който не издържах и си направих доста снимки. Надявам се да ги видите и вие по късно.Сега очаквам монтирането на клипачето и дано не се разочаровам от работата на екипа.Добри,надеждни професионалисти са.
Искам да поздравя и следните мои фенове , които са се постарали да ми направят клипове само от мои снимки на новата ми балада поместени в интернет.
http://zazz.bg/play:e5e88ab3
качил sweet_punk_ooo_so_sweet
http://zazz.bg/play:605c0036
качил: leann__rimes
http://zazz.bg/play:bc1f9737
качил bebinci
http://zazz.bg/play:b220a3ba
качил: music1
http://zazz.bg/play:839b8f1f
качил: fifetooo
http://zazz.bg/play:acab1e58
качил: opasna_kaka
МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ! ОБИЧАМ ВИ!
Дано имам късмет и тази хубава балада по скоро да се радва на не по лош клип.Стискайте ми палци!
ЦЕЛУВКИ!
Автор: polinapleven Категория: ЗвездиПрочетен: 848 Коментари: 14Последна промяна: 30.03 10:30Коментари1. candysays - Ще стискаме палци! :))) 05.11.2007 17:54 Това е хубава новина :)Успех с клипа, сигурно е, че няма да си разочарована, след като екипа е бил от такива професионалисти, и щом ти е било приятно по време на снимките.. Това си е едно чудесно изживяване!(а баща ми пък на 3-ти имаше рожден ден, и вчера празнувахме, и ние :))
Още веднъж- желая ти успех с песента и клипа!2. polinapleven - Полина 05.11.2007 19:06 Много залагам на тази песен и се надявам клипа да е на ниво,но докато не го видя няма да се успокоя.Снимките са доста уморителни но пък после удоволствието е голямо.Благодаря ти за подкрепата!3. bobsun123 - )))))))))))))))) 05.11.2007 19:45 Успех и от мен!4. kombakova - Пожелавам успех! 05.11.2007 23:31 Бъди здрава и щастлива!Поздрави!5. polinapleven - Полина 05.11.2007 23:46 Много сте милички и добрички.От здраве и щастие да се не оттървете!6. polinapleven - Полина 05.11.2007 23:47 При тази голяма конкуренция в попфолка успехът е задължителен.7. fanny - Всички ще стискаме палци, Поли! 06.11.2007 05:14 На тези снимки си чудесна! Вярвам, че и клипа ще бъде добър!Успех!8. candysays - :)) 06.11.2007 18:53 Ама лилавия цвят (нежно, бледо-лилавия) наистина много ти отива! :)9. polinapleven - Полина 06.11.2007 18:54 И аз много се надявам.Сега малко почивка след тези снимки и после ще му мисля и по другите си задачи.Благодаря за приятелството!10. polinapleven - Полина 06.11.2007 18:57 Тук имам и тен от лятото. Зеленото и синьото ми подхождат на очите но аз си обичам бялото.Поздрав и до скоро!11. nastygirl - mnogo blagodarq za infoto!Ocha... 08.11.2007 08:55 mnogo blagodarq za infoto!Ochakvam klipa s golqmo netyrpenie,zalagam mnogo na tazi pesen!Celuvki!12. possible - ... 16.11.2007 17:08 Стискаме палци....И помни , че усмивките даряват щастие на всички ...Дарявай по - често...13. aneliaprincess - Bravo 17.11.2007 02:35 Bravo,Poli,radvam se za teb - prekrasni snimki i... blagodarq ti 4e pose6tava6 i moq blog. Yspehi 14. polinapleven - Полина 18.11.2007 20:31 Приятно ми е.Благодаря ти!

Няма коментари: