четвъртък, 30 октомври 2008 г.

ИСКРЕНО И ЛИЧНО






































































21.10.2007 12:49 - Искрено и личноЗдравейте,приятели!Искам да споделя вълнението и чувствата,които преживях на 18.10.2007 в това предаване с водеща Миглена Ангелова.
http://www.neterra.tv/bg/show.php?id=99&bm=2Абонамент - последни предавания/2007-10-18/стандартно качество~500 kbps

Да ви призная не знаех,че и Андреа е поканена.Не знаех и доста други нещица.....Постарах се да бъда напълно откровена по наболялата тема за силикона на попфолк певиците.За Андреа не знам,но до момента аз нямам никакви корекции,никаква хирургическа намеса.Държа на естественото,което е и здравословно.За млади момичета е доста опасно да използват силикон,това се каза и в предаването.Публиката искала пищни дами,дори изкуствени? Не съм съгласна с това.Големите гърди вече не са толкова актуални, не е модерно.Бях силно казано обвинена, че приличам на Анелия.И двете нямаме корекции по себе си.Не знам каква е моята вина. В действителност тя е много по едра,вече раждала женаи в лицето не намирам прилика.Но ето вижте сами.


Понякога Ани си слага лещи с моя цвят на очите.Аз никога не съм използвала лещи.Компютрите, фотографите, гримьорите....ни са еднакви!

Автор: polinapleven Категория: ЗвездиПрочетен: 485
Коментари: 8Коментари
1. candysays - И аз гледах предаването с теб :))) 21.10.2007 13:09 Често се събуждам и закусвам точно по време на "Искрено и лично" ;)
Не се притеснявай за приликата, която откриват между вас- естествено е някои хора да си приличат, това далеч не значи че са еднакви :)Ти имаш своята индивидуалност и излъчване, и това е ценното!На мен много ми допада начина ти на разсъждение, това, че си за естествения си вид, и избягваш пластични операции и корекции (и аз мисля, че естественото си е по-хубаво, а и по-здравословно, особено при младите, красиви момичета).Харесаха ми и нещата, които каза в предаването.. Въобще- симпатична си ми наистина! :)
Продължавай в същия дух!
Поздрави и лек ден! :*2. sekirata - Не се ядосвай 21.10.2007 13:46 заради грешките на другите!Тази водеща защо не е проверила първо дали наистина Андреа няма силикон, като я кани на такова интервю или поне да влезне в папките и на двете ви -http://planeta.tvИ пълничкия млад господин с белите обувчици,май беше втори водещ в предаването?!Едва изтърпях глупавите му заяждания.Кръстосал крак, /иначе не може има доста дебели бутчета/ буквално говореше напред назад.Аз мога да му дам за пример поп певици с голяма прилика и не само , но и артисти-Тодор Колев и двойника му, Апостол Карамитев....Ивана като нямаше силикон в началото КАК ПРОБИ В БРАНША?Глория когато беше естествена с черната коса, леко пълничка по се харесваше на хората и от тогава са и големите успехи.Какво пее Нина Николина ,Ирина Флорин,Устата-добре,че се хвана със Софи Маринова, Руши Видинлиев и други там некадърни поп певци и певеци -МЪНКАТ ПОД НОСА -БУКВАЛНО,като пияни са в клиповете си.Дори Каризма вече не са това което бяха!А рападжийте имат мноого мръсни текстове-пълна отврат. Римата не спазват на места и се надвикват, карат се-това изкуство ли е?Пороците им са големи, като алкохол и дрога.Я ДА ВИДИМ КОИ ОТ ПОП ПЕВЦИТЕ и ПЕВИЦИТЕ НЕ СА ПРОБИЛИ С ПАРИ, ВРЪЗКИ И С ...ХА, НЕ МЕ РАЗСМИВАЙТЕ!Това трябваше да им кажеш.През цялото време на предаването се водеше една не толкова скрита война между поп фолка и поп музиката, като се даваше думата най вече на "белите обувки и панталон".Ти, Полина се държа сериозно и доста скромно за което говореше и външния ти вид-без никакви разголени деколтета....и. т. н , говореше само истината, което не бе подчертано от която трябва?!Наистина силикон си слагат и бизнес дамите и то не на по малки опашки висят пред хирурзите.Ами къде останаха миските.Няма миска без силикон,това и децата го знаят!ОТ КИЛОМЕТРИ ЕСТЕСТВЕНОТО СИ ЛИЧИ , ТАКА ЧЕ СПОКОЙНА БЪДИ!ЗДРАВЕТО СИ ГЛЕДАЙ И ПАЗИ,ПЕЕ СЕ ДО ВРЕМЕ, РАЗБЕРИ!Целувки!3. polinapleven - Полина 21.10.2007 13:54 Наистина ме зарадва с признанието си.Много съм ти благодарна,разбрах че цениш в живота това,което и аз.Дразни ме фалша,изкуственото,лицемерието особено в културните среди.Миските,моделите -тях не ги разбирам.Още веднъж ти благодаря!4. polinapleven - Полина 21.10.2007 14:03 Както винаги с тебе не може да се спори,за всичко си подготвена,но нека всеки управлява живота си както сам сметне за добре.Наистина обичам да пея повече денс,поп парчета,но това не значи че правя разграничения между едните и другите вид изпълнители.Навсякъде си има всякакви.А в предаването говорих както винаги само истината.Не ми е в характера да се надвиквам с другите,да се разпускам,да се глезя и флиртувампред камерите. 5. nastygirl - Gledah predavaneto, razbira se. ... 31.10.2007 13:32 Gledah predavaneto,razbira se.Krasiva,stilna-kakto vinagi!Znam mnenieto ti za silikona i ne se u4udih ot tova,koeto kaza.Davai vse taka!Bydi sebe si!6. mikii - Супер си! 06.11.2007 05:29 Бъди все така усмихната, честна, достойна и талантлива!!! Всичко останало се нарежда от самосебе си - нали си забелязала!? ....Успех ....и късмет!!!7. polinapleven - Полина 27.12.2007 23:50 Благодаря ти че си ме гледала.Страхотен фен си ми!8. polinapleven - Полина 30.03 10:33 mikii,не е чак толкова лесно.Не всичко идва от самосебе си доста труд и нерви давам.Успех и на теб!
В този си пост бях писала повечко, но къде ли е ?

Няма коментари: