четвъртък, 30 октомври 2008 г.

Полина е истинското ми име и приличам на себе си




25.11.2007 17:42 - Полина е истинското ми име и приличам на себе си

Полина е от най-младото попълнение певици в музикална компания „Пайнер”. Изпълнява попфолк песни,песни от балканския фолклор и в последно време песни с поп звучене.В дебютния си албум залага на различни по стил парчета.Полина има доста атрактивни видеоклипове добра заявка за успешно музикално бъдеще.
Издадени албум-2006 - „Сладко желание”повече сведения в блогрола -тук!

ПОЛИНА В "НЕ СИ ОТИВАЙ" -най новата и песен и клип.http://www.planeta.tv/forums/index.php?showtopic=34395Полина зарадва почитателите си с клип на най-новата си балата "Не си отивай", включена в компилацията "Романтични балади". Музиката и аранжиментът са на Даниел Ганев, а текстът е на поетесата Снежана Григорова. Клипът е сниман два дни на няколко снимачни площадки в София - луксозен хотел, нощен клуб и Борисовата градина. Режисьор на новото видео на Полина е Тенчо Янчев, а оператор е Иван Иванов. Красивата певица смени няколко визии - дълго черно елегантно палто и шапка с периферия и два тоалета с дълги поли. Стилистката на певицата бе решила тоалетите в черно и сиво като акцент в една от визиите бе оранжева сатенирана риза. Изпълнителката на "Пайнер" има още две нови песни, които тепърва ще намерят място в сборни компилации. Полина ще запише в студиото на "Пайнер" и нова песен на композитора Митко Петров и поетесата Снежана Григорова.14 ноември 2007 5:00Днес ще споделя болката си, която е свързана с най близкия ми човек майка ми и фенове на мои колежки от Плевен."Намразявали ли сте певица заради нейн/а фен/ка?"
http://www.planeta.tv/forums/index.php?showtopic=8999-тема от http://planeta.tv/и едно мнение най вероятно на ученичка на майка ми от Плевен или в най добрият случай на фен на мои колежки, с които тя е имала пререкания в попфолкфорумите.Майка ми е професионален музикант и певица и винаги може да обори недотам разбиращите от музика малки фенчета,от текстове на песни,морал, поведение и визия на попфолкпевиците."Да,случвало ми се е.Аз по принцип не харесвам Полина и откакто майка й започна да я натрапва на всеки като казва какво нежно гласче имала нейната дъщеря,какъв тембър,какъв поглед само.......песните и били не знам си какви....Полинчето не била компютър като Димана.Кариерата на ПОЛИНКА зависела от ГЛОРИЯ..и не знам си какви работи още...вече още по-противна ми е Полина."preslava_92 Aug 20 2006, 22:05

И не само този коментар.Защо най вече от родните градове идва омразата, завистта?Това никога няма да мога да си го изясня.Пример е не само Емил Димитров и Катя Попова.Не се и учудвам,че майка ми си има неприятности на работното място с учениците,които въздействат и на родителите си.Знам и колко обиди по сайтове,форуми, по телефона си е понесла заради мене.Колко нощи не е спала дремейки в интернет.Знам и други неща,които не са за тук, но тя ми е майка и аз всичко бих и простила.Благородно е да се прощава,това бих го препоръчала на някои хора.Коя майка не би се държала така като моята? Коя майка не обича детето си?Нима майките на другите мои колежки плюят по децата си?Защо това се иска от моята майка,точно от моята?Нима аз съм най некадърната и най грозната певица,че майка ми няма право да ме хвали и то открито,не като анонимна?Не краде, не убива, казва си мнението и много добре подплатено със знания най вече.А за визията, за тази моя красота аз не съм виновна.Тя май повече ми вреди!От доста време съм с черна коса, но официално не съм приета с тази си визия там където трябва.Почти нямам и участия,концерти, където да докажа че съм естествено красива,че не пея на плейбек.Аз съм си Полина и никога не мога да изглеждам като Анелия, нито като Преслава или която и да е друга.Всеки човек е определена индивидуалност.Малко ми тежи,че феновете, публиката на попфолка в България има странна музикална култура!Красиви споделени мигове ви желая през следващата седмица!Целувки!Автор: polinapleven Категория: ЗвездиПрочетен: 731 Коментари: 20Коментари1. enjoy6 - Поздрави Полина! 25.11.2007 18:36 Пожелавам ти много успехи и повече поводи за усмивки!2. yuliya2006 - ПОЛИ, МНОГО АРИСТОКРАТИЗЪМ ИМА В ... 25.11.2007 19:34 ПОЛИ, МНОГО АРИСТОКРАТИЗЪМ ИМА В ТЕБ! С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ3. boboian4o - една майка трябва да се бори за детето си 25.11.2007 20:38 с цялото си същество!!!една майка може само да обича безмерно детето си!смисълът на живота за една майка е детето й!аз не слушам поп-фолк,но смятам,че ти си красиво момиче и имаш много хубав глас!4. nadagr - Бъди здрава и успешна,Полина! 26.11.2007 08:58 Искам да споделя с теб едно изказване на музикален критик на джаз-среща в Сопот - България,не Полша.Той каза,че от Балканите ще се роди нов стил музика.Пожелавам ти да си една от първите птички на този нов стил.Целувки! 5. sparhawk - недейте се интересува от завистници 26.11.2007 09:52 Важни са хората, които ви обичат и които ви подкрепят. Пеете за тях, нали? Другите са без значение.6. maxfun - само + 26.11.2007 14:27 полина притежава чар и обаятелност, които са несравними с тези на глория, анелия и ивана. несъменено певческите й заложби ще я направят в близко бъдеще попфолк дивата на българия. преслава залага на вулагрен имидж, а полина е контрапункт на това пошло и консуматорско поведние. 7. zharko - Бъди себе си, 26.11.2007 20:38 следвай пътя си, извън злобата, завистта...Те неизбежни са, но не са същността...За талантът преграда няма!Ако е талант!Поздрави, късмет и успех!!Бъди различна, ще успееш!!!С теб съм!Поздрави!8. kombakova - Имаш добро образование! 27.11.2007 00:51 Естествено да си по-различна!Човек с образование трябва да се отличава от останалите във вашата гилдия!Пожелавам Ти успех ,не прави компромиси!9. aneliaprincess - Поли... 27.11.2007 01:22 ...изобщо не обръщай внимание на това! Не си струва! Не се хаби - глупави хора винаги ще има, за жалост, които знаят как се завижда качествено! Аз не съм певица, но имам хубава визия (толкова много са ми завиждали, че почти животът ми щеше да се съсипе). Оцелях! Вярвай в себе си и в хората, които те обичат и ще ставаш все по-силна!!!10. sekirata - Тази вечер те гледах в предаването "Лабиринт" по Планета 26.11 22:30 03.12.2007 02:03 Беше много естествена и спокойна,сигурно от масажа...ха, ха! Прическата ти много ми хареса, а и Симона се държеше много мило с тебе, това нямаше как да не ме впечaтли. Малко са хората от "Пайнер", които се държат мило с тебе.Смях се с глас, като видях, че баба Глория се е турила и в това предавене до тебе. Ама тя наистина се взима на сериозно да се сравнява с вас младите певици.Толкова ми беше смешно , Евгения Калканджиева не е могла да и откаже ама Глото май е изперкала. Наистина се има за естествена, красива, а може би и млада...ха ,ха!Резил!
За мене не се притеснявай, никой не обича истината в очите, а аз я казвам, пиша и то винаги , дори за твоите колежки и фенчетата им. Мое си мнение и никой не може да ме обори, доказала съм се на тази тема най вече в попфолкфорумите.Страхуват се от моята критика, защото е на място и точна, а лошата истина боли!Познай защо се принудих да изтрия коментара си от датата 26.11.2007 22.30Няма да се спрат тук с мен да се ядат........някои!11. rossizoran - Да ти се слави името Поли!Бъди ща... 03.12.2007 15:49 Да ти се слави името Поли!Бъди щастлива!!!12. kpaceh - :) 03.12.2007 19:42 Дерзай Поли!13. rotazia - Имаш много хубави песни, мелодични ... 26.12.2007 14:50 Имаш много хубави песни,мелодични и смислени ,кой ти пише текстовете, много ми харесва ''Невъзможна любов'', ''Фатален петък ''! Но последната ти песен не е кой знае какво като мелодия, а текста е едно клише, въпрос на вкус ,но визията ти компенсира достатъчно ! Поздрави !14. polinapleven - Полина 27.12.2007 23:45 rossizoran,трогната съм!Много щастие и на тебе.Весели празнични дни! 15. polinapleven - Полина 27.12.2007 23:46 kpaceh и аз така си давам кураж но не е лесно.Става все по трудно.Весела Нова Година!16. polinapleven - Полина 27.12.2007 23:48 Благодаря на всички за вниманието и интереса към мене! Бъдете здрави и щастливи!17. istina - Поли, бъди здрава и жива! 01.05 16:13 Ти си най-добрата и кой каквото и да казва, не му обръщай внимание. Завистта няма способността да вижда и да преценя, защото е сляпа от злоба!Дерзай по пътя си към върха, защото ти го заслужаваш!18. istina - Поли, ти си най-добрата! 03.05 23:54 "Обичах те до полуда" е страхотна песен с перфектен клип, изпята от великолепна ПЕВИЦА - ТЕБ!19. polinapleven - Полина 29.08 19:06 istina,благодаря за любовта ти! Много любов и щастие ти желая!20. polinapleven - Полина 29.08 19:07 istina , Обичах те до полуда" стана и доста хубав клип. Радвам се, че включиха песента в компилация -"Летни страсти" от 20 юни 2008

Няма коментари: