четвъртък, 30 октомври 2008 г.

Къде са ми парите?

13.01 16:52 - Къде са ми парите?

Къде е фирмата, продуцентите ми? Кой ще ме защити при кражбата на хонорара от последното ми участие?Даниела или която и да е там, които и да сте, защо ме измамихте? Защо не ми заплатихте участието, защо? Защо тогава ме изпратихте там? Докога ще се държите така с мене? Аз съм човек, разберете го най сетне, не съм кукла при това силиконова.Защо си гушнахте паричките?Нямам думи.

От блога на -
http://sekirata.blog.bg
Тази прическа е на Илиян. Полина му плаща да я прави красива, а той я проскубва и краде за трима! 29.10 23:41 - ИЗПРАЩАТ КРАДЦИ НА ПОЛИНА И ПОСЕГНАХА ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ НА САЙТА МИ
КРАДЕЦЪТ -ИЛИЯН -ФРИЗЬОР ОТ "СИН СТАЛ", КЪДЕТО "ИЗЧЕЗНАХА" СТРАШНО СКЪПИТЕ ОЧИЛА НА ПОЛИНА , ЧОВЕКЪТ ,КОЙТО МИ ПОИСКА emaila ДА МИ ИЗПРАТИ ЕДНИ СНИМКИ НА ПОЛИНА ПРЕДИ НЯМА И МЕСЕЦ .
ТОВА ЛЯТО ТОЗИ ДОЛЕН ТИП Е ИЗГОНЕН ОТ ТАМ И СЕ ПОДВИЗАВА УЖ В НЯКАКВА ДРУГА МОДНА АГЕНЦИЯ....
КОЛКО ПЪТИ Е ОБИРАЛ И СТЕЛИ -СОБСТВЕНИЧКАТА НА "СИН СТАЛ", КОЛКО ПЪТИ?!
ТОЗИ ЧОВЕК, КОЙТО МЕ ЗАПЛАШИ ,ЧЕ АКО НЕ СПРА ДА ПИША ПО САЙТОВЕ ....ПОЗНАЙТЕ КАКВО ЩЯЛО ДА МИ СЕ СЛУЧИ?
К О Й ГО У ЧИ , КОЙ МУ ПЛАЩА?
ТОЗИ ЧОВЕК Е ОТ РУСЕ, ЖИВЕЕ И РАБОТИ В СОФИЯ -ПРИЯТЕЛ НА ГЛОРИЯ!ТОЗИ ЧОВЕК ,ТАЗИ ВЕЧЕР Е ОБРАЛ ПОЛИНА, ВСИЧКИТЕ ПАРИ ОТ ЧАНТАТА И !ПО ЧИЕ НАРЕЖДАНЕ , Я ДА ПОЗНАЕМ? ТИПИЧНА ТАКТИКА -ЦИГАНСКА НА МАНГАЛИТЕ - ГАЛЕНА, ГЛОРИЯ, АЗИС! НЕ ЧЕ НЯМАТ ПАРИ, А ЗА МЪСТ!ТЕЗИ, КОИТО НЕ МЕ ПРЕГЛЪТНАХА -ГАЛЕНА, АЗИС, ГЛОРИЯ....Фенове не, а слуги на певачките, вашето е назад! Чухте ли и вие от
http://radiosignal.fm ? А и вие репортери и журналисти-знам точно кои?КОЛКО ПАРИ ДАДОХТЕ НА ТОЗИ КРАДЕЦ, НА КОЙТО ПОЛИНА УЖ ВЯРВАШЕ И КЛЕПЕШЕ КОСИТЕ И С КАКВО ЛИ НЕ?
МИНАЛИЯТ ПЪТ СЕ РАЗМИНА СРЕЩАТА НИ С ТЕБЕ, ИЛИЯНЧО -ИЗЧАДИЕ АДОВО, НО СЕГА НЕ.ЕТО МУ ТЕЛЕФОНА НА КРАДЛИВОТО КОПЕЛЕ -0876255952ИЛИЯН КРАДЕЦА МАШАТА НА "големите"
ВОЙНАТА ТЕПЪРВА ЗАПОЧВА , НЯМА МИЛОСТ, ЗАПОМНЕТЕ !
ДОБРЕ, ДАВАЙТЕ......ИМАТЕ БЛАГОСЛОВИЯТА МИ И ....ЗАБРАВЕТЕ, ЧЕ ЩЕ МЕ ИЗПЛАШИТЕ, ЩЕ ВИ РАЗКРИЯ КИРЛИВИТЕ РИЗИ .....ОЩЕ И ОЩЕ!Не познахте, не ме познавате достатъчно добре! АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!
И КАТО КАПАК, ПО СЪЩОТО ВРЕМЕ САЙТА МИ Е ПОЛУИЗТРИТ!БРАВО! БРАВО, ИЛИЯНЧО! НЕКА ГОСПОД ТЕ ТУРИ НА МЯСТОТО ТИ, ЩЕ СЪМ ЖИВА, ЩЕ ГЛЕДАМ!БРАВО, ГАЛЕНКЕ!ТИПИЧНО ЗА ТВОЙТА ЦИГАНИЯ...И ТВОЕТО ВРЕМЕ СВЪРШИ, В ТИНЯТА СИ!БРАВО И НА ВАШИЯ УЧИТЕЛ АЗИС -ШУТА! БРАВО ГЛОРЧЕ! БРАВО, СТАРА ВЕЩИЦЕ!С ТАЗИ ЗЛОБА ЩЕ СИ ИДЕШ ОТ ТОЗИ СВЯТ!РАДВАЙ СЕ, РАДВАЙТЕ СЕ, НО ...........АЗ СЪМ ЖИВА, ТОГАВА СЛЕДВА-П Р О Д Ъ Л Ж Е Н И Е....ДО ПОСЛЕДНО!
НЕКА ГОСПОД БЪДЕ С МЕН,ОТ ДНЕС И УТРЕ, ВСЕКИ ДЕН!НАТОЧИХТЕ МЕ ЯКО, СЕГА СЕ ПРИГОТВЕТЕ,ЗА СЕЧ СЪС МЕНЕ. ЩЕ УМРЕТЕ!ВИЕ РОМКИ МИРИЗЛИВИ И КОНСТИНБРОДСКИ ГНИЛИ СЛИВИ.ПЕДЕРАСТИ СТЕ БИЛИ,О, НЕ, ВИЕ СТЕ КРАДЦИ!КРАДЛИВИ ЦИГАНИ ПРОКЛЕТИ,ЧЕТЕТЕ МОИТЕ КУПЛЕТИИ НА ПАРИТЕ СИ ЛЕГНЕТЕ.С ПАРИ ЗАДАВИХТЕ СЕ ЖИВИВИЕ ТВАРИ МИЗЛИВИ!ИЛИЯНЧО, КАКВО НАПРАВИ ТИ ПОЛИНА,ЧЕ Я ОБРА И САЙТА МИ ИЗТРИ? ГАДИНА!
Некадърнико проклет, с тебе ще играем степ.Приготви се за секира.Мислиш ли,че ме нервира?Автор: sekirata Категория: ИзкуствоПрочетен: 80 Коментари: 2Коментари1. istina - Подла постъпка! Но знам, че един ден ... 00:03 Подла постъпка! Но знам, че един ден те ще си изпатят от същото. Рано или късно всичко се връща.2. sekirata - КРАДЛИВИ ЦИГАНИ -ПЕДЕРАСТИ И ЦИГАНКИ -НИМФОМАНКИ! 02:03 istina -Подла постъпка! Но знам, че един ден те ще си изпатят от същото. Рано или късно всичко се връща.
Това група копелета го решиха,те тук на мен ми забраниха,да пиша и да критикувам,искат аз да им слугувам.Няма вече интернет,в таз България мила, драга,всичко стана бой, рекет,и на чуждо се посяга!
Майчините ми клетви ще ги стигнат...Ще плащат със същото те и децата им. Аз може и да не доживея да видя, НО ТАКА ЩЕ СТАНЕ, ЗАПОМНИ.Автор: polinapleven Категория: ЗвездиПрочетен: 940

Няма коментари: