четвъртък, 30 октомври 2008 г.

ЧНГ на всички! Бъдете здрави, добри и щастливи!

11.01 20:20 - ЧНГ на всички! Бъдете здрави, добри и щастливи!На всички фенове на попфолка и мои колежки,които ме уважават поднасям моите искрени поздравления за Новата 2008 с най добри пожелания за много здраве и творчески успехи,по хубави песни,текстове,клипове и много участия!

http://www.planeta.tv/forums/index.php?showtopic=360

Форум на телевизия "Планета" > Планета ТВ > Изпълнители > Полина "Нов фолк" брой1 от 7 януари 2008 стр.37Споходи ме снежно приключение в началото на годината -2.01.2008 след участието ми на 1.01.2008 в гранд хотел "Варна" . 12 часа път Варна-Димитровград.Оцеляхме! Още не съм се възстановила напълно.На пазара вече излезнаха малките ми календарчета за Новата 2008.Само един вид. Повечето ми колежки имат по няколко вида, но това е положението. Да се надявам скоро и на нови картички. Не са ми правили такива още от постъпването ми в "Пайнер" преди три години. Съжалявам, че не ме излъчиха в Новогодишната нощ по Планета! Бях снимана за този новогодишен концерт,но стана така ,че май само мене не излъчиха. Не ги разбирам...Защо ли ме викаха за снимки тогава? Понякога си мисля, дали пък наистина не съм най грозната сред колежките си?Нищо не зависи от мене.Може и сега след като писах за картичките тук да се простя с тях завинаги.Божа работа,дали?
Красива и успешна да е Новата 2008!Целувки!Автор: polinapleven Категория: ЗвездиПрочетен: 785


Коментари1. marty - Поли споко мила... 11.01 20:53 Толкова си млада и красива.и пееш прекрасно..Има време за всичко.Бъди себе си !Отстоявай честта си !Ще дойде "часа", повярвай ми....2. polinapleven - Полина 11.01 21:01 Благодаря за надеждата и куража който ми даваш!Но и тук нещо става,не мога да си сменя шрифта на коментарите и цвета.От сайта ли е ?3. slavei - Честита Нова година и на теб, Поли! 11.01 21:06 Красива, успешна, плодотворна, творчески вдъхновена и ползотворна да е и за теб 2008 г.Любовта и благословението да те съпътстват всеки миг от твоя безценен живот!:)4. polinapleven - Полина 11.01 21:16 Страхотни пожелания!Благодаря!Желая от сърце много здраве и красив живот!5. lupunel - ((( 11.01 21:44 4NG-be happy,Polina!6. gabar4eto - Zdr Krasavice 11.01 21:46 4.N.G neka te spohojdat nai prekrasnite ti me4ti v jivota , no nai ve4e ti pojelavam da si Zdrava , jiva ,Krasia i vse taka neveroqtna 7. ivesa - Още ли сте на тази вълна ? 11.01 21:51 Не Ви ли поомръзна ?8. polinapleven - Полина 11.01 22:16 lupunel!Честита Нова Година!Само хубави неща и много здраве!9. polinapleven - Полина 11.01 22:18 gabar4eto,нека тази 2008 ти донесе това за което цял живот си мечтал,а все още го нямаш.Пожелавам ти го!10. polinapleven - Полина 11.01 22:22 ivesa,за новата година ли? Аз не влизам често тук така че приемете моите извинения за закъснялите поздрави.Честита Нова Година и на теб!Да си жива и здрава,сбъднати желания и красота в живота ти! 11. diamant1965 - Здравей и ЧНГ и от мен! 11.01 22:35 Бъди здрава и сбъдни мечтите си през тази година!12. polinapleven - Полина 11.01 22:50 diamant1965,незабравими и много, много щастливи мигове ти пожелавам през тази година!13. anabel4o - Честита Нова Година! За тебе нека да ... 11.01 23:52 Честита Нова Година! За тебе нека да е пълна с успехи, здраве, щастие, късмет, а врагът ти да си пукне в гнет! :) 14. iconoclast - "Понякога си мисля, дали пък наистина не съм най грозната сред колежките си?" 12.01 00:39 Ти пък ...? Намерила си с кой да се сравняваш! Не че нещо ама булшинството от колежките ти са изкуствена работа, в прекия смисъл. Ако си мислиш, че красотата се определя по това кой е по-красив външно, бъркаш според мен. Я главата горе, ти нали знаеш, че си стойностен човек, к'во ти пука тогава, че някви селяни не оценяват това,което си, а гледат къде да си изплакнат очите!!! Така че ...нали стойностните хора те оценят, т'ва е достатъчно според мен, пък ако ще и една картичка да нямаш! Успехи и прегръдки от мен! Весела 2008-ма!15. polinapleven - Полина 12.01 11:07 anabel4o,нека е честита и на тебе.Нека ти донесе сбъдване на всички твои мечти и най вече много здраве!16. polinapleven - Полина 12.01 11:14 iconoclast,Развълнува ме!Ти наистина си стойностен човек.Би трябвало да не ми пука за доста неща,за да запазя себе си.Знам го това и ще си взема бележка.Благодаря!Много любов, щастие и късмет през Новата 2008!17. galinabg - Хей,горе главата! 12.01 12:20 Поли,желая ти една много успешна и късметлиска 2008-ма! Само повярвай и ще видиш, че ще бъде такава! Поздрави!18. polinapleven - Полина 12.01 12:30 galinabg,голям оптимист си.Аз също.Щастлива да е и твоята 2008!19. bluebird - ... 12.01 13:22 Мидите отдъхнаха си -виждат безкрайността,потапят нозе в океана.
По брега боса ще бягам,ще се гоня с вятъра, а тойще носи капки дъждец.
Кораби далечни, стихийнинастигат слънцето - внеговата забрава заспиват.
П.С. - мечтай винаги! Бъди винаги! Вярвай винаги!20. polinapleven - Полина 12.01 13:38 bluebird,благодаря за красивото стихче!21. injnina - ЧНГ и успехи 12.01 13:56 във всички твои начинания!Поздрави!22. polinapleven - Полина 12.01 14:24 injnina,желая ти щастие и най вече здраве!Благодаря!23. ivesa - Приемете поздравления и от мен... 12.01 14:32 щом до сега не съм Ви поднесла.Моля извинете ме!Но много ангажираните хора сме така.С тия наши ангажименти, нямаме време понякога да поздравим всички,за които мислим,че го заслужават.24. polinapleven - Полина 12.01 16:41 ivesa,от сърце Ви желая много приятни мигове с още по приятни хора през 2008,крепко здраве и късмет!25. ivesa - Любяща майка е секирата 12.01 18:07 Радвайте се, Полина,че имате такава изключителна майка!Бъдете жива и здрава!С поздрав!26. nastygirl - Поли, много съжалявам за Нг прог... 12.01 23:06 Поли,много съжалявам за Нг програма.Не е честно да се гаврят така с теб!Поне не казаха ли каква е причината?Нали за това са тия продуценти....В живота всичко се връща и това пожелавам на фирма Пайнер,щом не оценяват качествените хора!Аз съм с теб!Целувки!27. ratte - Здравей,по принцип не слушам такава музика! 13.01 08:53 Това не ми пречи да те поздравя и да ти пожелая успех. Имаш красота имаш и глас... песни ти трябват и да ги излъчват, не че ще ги видя! Не слушам вече от доста верме поп-фолк, нито чалга така наречена. Успех и това което правиш да ти е на сърцето!28. polinapleven - Полина 13.01 11:28 ratte,благодаря за откровеността! Старая се да правя стойностни песни.Желая ти здраве и много щастие!29. polinapleven - Полина 13.01 11:32 Дани,остави! И на мене не ми е приятно, но фирмата не е моя,това е.През 2008 нека станем по добри и наистина щастливи.Целувки!30. polinapleven - Полина 13.01 11:35 ivesa,благодаря ви!Нека 2008 ви донесе много здраве,смях, радост и любов!31. sekirata - НЕКА ТЕ ИМА,ТАКАВА КАКВАТО СИ! 13.01 11:41 Когато някой, някоя е различна тя пречи...на другите -еднаквите, безличните.Ти си тази различната и хората го забелязват. Радвай се!
"Благодаря за надеждата и куража който ми даваш!Но и тук нещо става,не мога да си сменя шрифта на коментарите и цвета.От сайта ли е ?"
Не само тук, мойто момиче!В цяла България нещо става с този народ....Все в чуждите канчета бъркат!Но ти трябва вече да си свикнала.За всичко си има хора, копои....Аз лично не се учудвам и на това ,че половината форум
http://planeta.tvи фенове на твои колежки се изнесоха от там и са редовни посетители тук.Нали проблема беше аз да не пиша там, че критикувам любимките им, те какви ги дирят тук?!Спомена ми за- руменфолка.Той що постове пускаше и пуска срещу мене с мои снимки и подигравки.Запомни,той не е твой фен!Фен е на Глория и никога няма да ми прости, че писах.... тогава-отбранявах се....-да си гледа магаретата по Хасковските поляни, че не може да докаже ,че е българин!Не мога да разбера, те.........не само Хасковлии защо се засягат от това.... -да си признаеш, че си турчин не е обида.Значи са гузни, знаят какво са ни сторили турците едно време.....Батак и т н Не се забравя! Никога! Да не ти пука, ако ще целият форум Планета да се изнесе тук.Достатъчно са ти орязали там папката и коментарите, подписи, аватари...и всичко по нечие нареждане предполагам на влиятелни и паралии като Глория например!За мене Галя от Две Могили е МЪРТВА! Запомни го Руменчо! Може да и пишеш и това, че не ми пука от нейните пари и връзки и изкуственото и тяло! Безсърдечна и студенокръвна!Моля те, Полина,не изтривай този ми коментар.Послушах ви и и спрях да пиша в попфолк форумите сега и тук ли не мога?Защо търчат подире НИ разни некадърници и злобари?Да си стоят там и да си гледат телевизия Планета.Повтарят на ден по 20 пъти едно и също изпълнение най вече на Преслава,Анелия, Глория,Галена,Малина,Джена, Димана, Силвия...забележи все..........Децата в училище ми казват, аз не гледам пестя си нервите!Целувки и кураж!Тези изкуствени кукли и надути с парите на .....не са края на света.Пази се и си гледай живота!32. polinapleven - Полина 17.01 19:10 Много те е яд на тях,че не ми дойдоха на промоцията.Тогава само Яница и Амет ме уважиха.Дразниш се и за слабата ми реклама от страна на фирмата,от съвсем малкото ми участия.Така няма да стана по мила и по добра.

Няма коментари: